Meni yömyöhään Camalan ja oman perän osien sovittelussa. Tulos: FAILED.

Pinionin shimmaus on päin helvettiä tuolle perärungolle, lisäksi laakeripukkien kannet vaativat madalluksen, vasen 0,25mm, oikea 0,45mm.

Kun sitä prässiä ei edelleenkään ole ja oma projekti tosiasiallisesti seisoo tuon perän kummitellessa tallissa, poltin käpyni sen verran että päätin myydä koko roskan osina - yhdessä tai erikseen pois. Tässä on ihan riittävästi muutakin ohjelmaa - energia ei riitä nyt ylimääräiseen ravaamiseen koneistamolla.

Limppu on nyt myytävänä "Myytävät osat" -laatikossa ja Nettivaraosassa samoin kuin kuoret, vetarit, jarruheebelit sylintereineen putkineen kaikkineen. Mielenkiinto ylimääräisen akselin kanssa ryynäämiseen loppui nyt. Omassakin on ihan tarpeeksi tekemistä - takatukivarret ja -iskarit ovat edelleen irrottamatta puhumattakaan etupään tuennan purkamisesta.....perkele.

FOR SALE

FOR SALE Jarruineen, vetareineen jarruputkineen, rumpuineen, hihnoineen uusilla vetarin laakereilla ja stefoilla

FOR SALE

FOR SALE Yhdessä hylsyn kanssa tai erikseen

 

Myyn palikat yhdessä tai erikseen, kukin voi valita haluamansa paketin tai viedä halutessaan koko kasan.  Huomenna kardaani lähtee tasapainotukseen, sitten on käytävä etupään kimppuun. Muuten ei kunnian kukko laula (ihan kuin se muutenkaan laulaisi).

Ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti uusia epäonnistumisia! Oma akseli on puhallettavana, se luvattiin loppuviikosta, joten peräshow jatkuu sitten sen kanssa. etupää on nyt SAATAVA alas ja puhallukseen, puslat kun on vielä vaihdatettava koneistamossa. Tavallaan päätös kuvan perän myymisestä tarjosi mahdollisuuden eräänlaiseen henkiseen puhdistautumiseen, tuo nimittäin on aiheuttanut jossain määrin kivistystä pääosastolla pyöriessään tallissa koko ajan tiellä....tänään on muutenkin olo ollut kuin pörssiromahduksen aattona - alkoholilla ei ole asiaan osuutta. (onneksi mulla ei ole osakkeissa rahaa kiinni)

Mutta ei vajota synkkyyteen, vaan pidetään fikkari palamassa! Taistelu....ei vaan siis rakentelu jatkukoon!